maandag 14 november 2011

Hop paardje hop!

Net mijn zadel eens wat uitvoeriger getest.
In eerste instantie dacht ik, dat Coen best wel erg wakker zou zijn.
Dus sja, dan laat ik het zweepje maar in de zadelkast staan.
Maar tijdens het rijden kakte meneer een beetje in... Dat had ik in ieder geval niet zien aankomen!
Gelukkig had iemand even een zweepje te leen en zo'n ding in je hand verricht al wonderen,
hoef je verder eigenlijk zo goed als niks mee te doen!
't Is natuurlijk voor Coen en voor mij allemaal nog erg wennen, maar al met al vind ik dat we het best goed doen! Het is toch mekaar leren aanvoelen, kijken hoe we op elkaar reageren etc 
Maar er zijn geen gekke dingen gebeurd met rijden. Vandaag zat het stuur er ook nog aardig op!
Hopelijk eerdaags onze eerste les, want aan mijn rijstijl mag wel weer even goed gesleuteld worden!
Je creƫert toch een eigen rijstijl en manieren van doen.
Nou, genoeg voor nu, ga aan de thee en daarna mijn bed opzoeken!
Coentje heeft in ieder geval zijn best weer gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten