zaterdag 5 november 2011

Voorstellen.

Welkom op dit blog over Coen!
Coen is een fjordenpaard, geboren op 06-06-06!
Morgen gaat hij verhuizen van zijn huidige baasje, naar zijn nieuwe onderkomen bij mij.
Kan niet wachten!
Sinds mijn 10e ben ik eigenlijk al gek van fjorden, mijn eerste rijles was destijds op fjord Lionde en daarnaast waren er nog de fjorden Djazfar, Wisper, Binkie, Worst (Mascotte), Muskie (kruising), Wimpie en Twilight (kruising arabier). (Bizar dat je na al die jaren de namen van al die manegepaarden nog weet!)
In mijn jeugd ook een aantal keer met mijn ouders op vakantie geweest in Drenthe, een week rondrijden in een huifkar, wat altijd erg leuk was! Uiteraard met een fjord ervoor. (Wanda en Olav)
Na 3 jaar een KWPN ruin gehad te hebben, schat van een paard, Lyon, maar waar ik de klik uiteindelijk gewoon niet mee had en hij daarnaast ook een beste verlatingsangst had. Besloten om nu echt mijn kleine meisjesdroom waar te maken en nu echt voor mijn favoriete ras te gaan, de fjord.
Lyon heb ik eind september geschonken aan een manege, die helemaal weg zijn van hem. Ze zijn lekker met hem aan de gang gegaan en hij loopt nu zelfs al in wat lessen mee. 
Bezoeken kan ik hem wanneer ik wil en eigenlijk voelt hij gewoon nog als "mijn paardje". 
Nu afwachten tot de grote dag morgen, dat ik Coen mag verwelkomen op stal!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten