zaterdag 12 november 2011

Nog een zadelmaker op bezoek!

Vandaag hebben we weer een zadelmaker op visite gehad!
Na eerst op Marktplaats een zadel op de kop te hebben getikt te hebben, wat dus niet pastte, heb ik meteen weer een afspraak met een zadelmaker gemaakt.
Dit keer een breder assortiment dan 2 zadels, wel 6!
Na 4 zadels, werd ik bij de 5e al gewaarschuwd, dat als ik daar op zou gaan zitten, ik er niet meer vanaf zou willen... Daar had hij dus gelijk in! Wat een heerlijk zadel! Ik wilde er echt niet meer vanaf... Maarja, hij wilde toch dat ik ook nog een andere probeerde, maar na 2 rondjes had ik daar al genoeg van en mijn keuze dus al gemaakt! Het is een Anatomica geworden, geen zadel, maar een zetel!
Coentje was wel een beetje ongeduldig, zadel op, rijden, zadel af en zo nog een aantal keer verder. Maar al met al deed hij het superbraaf, Tijdens het eerste zadel was het stuur en de rem nog even kwijt, maar na een beetje aanvoelen en denken bij wat je doet, ging het al een stuk beter!
Daarna mocht hij lekker naar zijn box toe en zich tegoed doen aan een lekker berg hooi, die heeft hij verdiend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten